PaulMitchell Bulgaria in Facebook

За компанията John Paul Mitchell Systems не е достатъчно единствено да произвежда висококачествени професионални продукти за коса. От самото си създаване до днес тя винаги е била отдадена на каузата да направи света по-красиво и по-добро място за живеене. Освен че е първата от своята индустрия, която се противопоставя на тестове върху животни, тя е образец за социално отговорна фирма, превърнала благотворителната дейност, в част от своята корпоративна политика. 

Ето основните социални инициативи и програми, които тя подпомага със средства от продажбите на Paul Mitchell®:

GROW APPALACHIA / БЪДЕЩЕ ЗА АПАЛАЧИ

През 2010 година Пол Мичъл и Джон Пол Дежория, в партньорство с Колеж Береа създават Grow Appalachia (Бъдеще за Апалачи). Неправителствената организация, която цели да помогне на семействата в този регион да живеят здравословно. Апалачи е регион, който се простира на 205 000 квадратни мили и следва Апалачите от южната част на Ню Йорк до северната част на Мисисипи. До края на 2015 година, организацията е подпомогнала отглеждането на над 500 000 тона здравословна храна, за хиляди хора в 5 от 12-те щата на тази област.

BRIGHT PINK®

Всяка година Paul Mitchell създават лимитирана серия от продукти, с които подпомагат Bright Pink. Bright Pink е национална неправителствена организация на САЩ, подпомагаща ранната диагностика на рака на гърдата и рака на яйчниците, при жените. Целта й е да достигне до 52 милиона млади жени в САЩ на възраст между 18 и 45 чрез различните си програми, да ги запознае с ранната диагностика и превенцията при рака на гърдата и яйчниците. Да ги научи да живеят по-здравословно, по-сигурно и по-дълго.

PAUL MITCHELL SCHOOLS FUNRAISING

През 2004 година, три години след като е създадено първото професионално училище за фризьори PAUL MITCHELL® THE SCHOOL, в Коста Меса, Канада, компанията открива благотворителен фонд за подпомагане на различни организации по света.  Година, след година курсистите в тези училища отделят от времето си, за да създадат благотворителни кампании с името FUNraising. Благодарение на неуморната им работа и креативните инициативи до днес са събрани над 15 милиона долара за нуждите на деца в риск, животните, бездомните, както и за редица организации борещи се с различните видове рак.