PaulMitchell Bulgaria in Facebook

Днес ще ви срещнем, с мнението на един забележително харизматичен професионалист, какъвто е Робърт Кромеанс – Глобален Артистичен & Бизнес Директор на Paul Mitchell и собственик на изключително успешни салони, носещи неговото име. След лансирането на подпомагащата сгъстяването на косата и предотвратяваща нейната загуба колекция Tea Tree Sclap Care, той предостави на широката аудитория страхотни съвети за развитие на бизнеса с фризьорски салони, под формата на кратки видеа. Специално за всички вас, преведохме част от тях. В края на статията имате възможност да изгледате съветите му в оригинал на английски език. Надяваме се и вие както нас да харесате тази прекрасна професионална серия за коса и да извлечете нужните ползи от нея, за вас и вашите клиенти.   

Какви са търговските ползи от зареждането на Tea Tree Scalp Care?

Като собственик на салон, смятам, че Tea Tree Scalp Care е колекция, от която можем да извлечем много търговски ползи. Имам много клиенти, чиято коса поддържам през изминалите 20 години. Поради редица фактори като хронологично стареене, заболявания, раждане или други, тяхната коса се е променила през този период. Редовно клиентите говорят за косата, която са имали. Как тя е била по-плътна, по-гъста и с повече обем. За всички тях, тази колекция е прекрасно решение.

Смятам, че едно от най-ценните неща за нас като специалисти, е да слушаме клиентите си, да задаваме правилните въпроси, за да им предоставим консултация спрямо техните нужди.

Любимата ми дума, с която аз започвам своите консултации е because (защото, тъй като). „Тъй като се стремите към по-голям обем, здрав скалп и плътен косъм, бих ви препоръчал...“

Според мен, за да предоставим надеждна информация на другите, първо трябва ние самите да тестваме тези продукти върху себе си. Затова бих ви посъветвал, независимо колко гъста и плътна е косата ви, да използвате серията Tea Tree Scalp Care в продължение на поне 30 дни. По този начин ще можете да дадете безценни съвети на клиентите си, на база собствения ви опит.

За кого е предназначена тази серия за коса?

Когато искате да определите правилната целева група за Теа Tree Scalp Care, не се ограничавайте само до хората, които вече страдат от по-голяма загуба на коса. Със сигурност много от вашите клиенти, както и моите, се притесняват от факта, че косата им пада, докато я измиват. Тези хора със сигурност ще оценят ползите от новата ни колекция и ще видят едни прекрасни резултати. Със своите съставки тази колекция ни дава възможност да решаваме проблема още от самото начало, а не чак след като той е станал почти необратим. 

Щастлив съм, че имам възможност да предлагам продукти за домашна грижа, защото по този начин се срещам с клиентите си на всеки 30 или 60 дни. А това никак не е малко, при положение, че един редовен посетител използва услугите на своя салон между 5-8 пъти годишно. С продажбата на продуктите на Paul Mitchell, от една страна те взимат частица от опита и съветите ми с тях у дома, а от друга с тях се срещаме по-често през годината.

Защо Paul Mitchell?

По света се произвеждат редица качествени марки, с прекрасни показатели, но това, което безспорно отличава Paul Mitchell от останалите продукти на пазара, е фактът че този бранд предоставя решение за всяка специфична нужда на потребителите. Независимо дали търсите трайни професионални бои, продукти за гладка и контролирана коса или такива, с които ще придадете повече здравина и обем, с Paul Mitchell ще получавате еднакво висококачествени резултати при всеки един случай.  

Вижте какво съдържа Tea Tree Sclap Care на този линк.

Tea Tree Scalp Care: Business Building with Robert Cromeans - Part 1

Tea Tree Scalp Care: Business Building with Robert Cromeans (Part 2)